PřeloučDnes.cz
PřeloučDnes.cz » Zpravodajství » Magazín

Podlahové fólie jako součást reklamní strategie nově otevřené prodejny

04.03.2023
Otevíráte novou prodejnu? Abyste se vryli zákazníkům pod kůži, nepodceňte propagaci nově vzniklého podniku. Využijte různých marketingových nástrojů přispívajících k výhře nad konkurencí, kdy jejich součástí budou i podlahové fólie. Tento typ reklamy však není tím jediným, co vám k zapsání se do povědomí zákazníků pomůže.
Ilustrační snímek | Foto: shutterstock.com

Zapište se do internetových srovnávačů


I když je vaše prodejna fyzická, na konkrétním místě a lidé ji během otevírací doby navštěvují, přesto veďte svou značku také v internetových srovnávačích. Platforem, které k tomu můžete použít, je víc než dost. Důvod tohoto kroku je prostý - hovoří tak trend posledních let. Ten ukazuje, že si lidé stále aktivněji vyhledávají zboží nebo služby ve srovnávačích a na základě toho se poté rozhodují, jestli společnost využijí či nikoliv.
Podstatou srovnávačů zboží je také shrnutí informací o produktech, které nabízíte. Srovnávače zpravidla vytahují nejdůležitější informace o konkrétním zboží nebo nabízené službě. Navíc shlukují recenze zákazníků.

Podlahové fólie už na otevření pobočky


Pokud jste se s úspěchem zapsali do internetových srovnávačů, můžete se s klidem připravit na velkou otevíračku. Už na ní by podlahové fólie neměly chybět. I když po nich člověk chodí a možná je přímo neregistruje, cílí na naše podvědomí. A to ať už jsou nositelem loga pobočky nebo nějakého sloganu či akční nabídky.
Podlahové fólie se obvykle používají v supermarketech nebo hypermarketech, kde vyobrazují výhodné nabídky i změny, ke kterým v obchodě došlo. Mít je můžete ale i vy. Mrkněte se na možnosti v online tiskárně Justprint: https://justprint.cz/podlahove-folie.

PPC reklamy pro rychlejší dohledání


I když nejste majitelem e-shopu, ale vlastníte kamennou prodejnu, přesto byste neměli zanevřít na internetovou reklamu. Vždyť v internetové, digitální době prakticky žijeme. Využijte naší potřeby uspokojit touhu po odpovědích a toho, že si v online vyhledávačích hledáme skutečně všechno, co nám dorazí do hlavy, a začněte využívat PPC reklamu.

Z marketingového hlediska mluvíme o velmi důležitém propagačním kanálu, který v podnikatelských začátcích pomáhá. Díky využití tohoto typu propagace se dostanete na přední příčky vyhledávání rychleji čili se stanete konkurenceschopnější a ve výsledku také ziskovější.

Vztahy jsou alfou i omegou


Po vylepení podlahových fólií, zapnutí PPC reklamní kampaně a úspěšném otevření vytoužené pobočky se přesuňte k off-line propagaci. A tou je budování kontaktů. Nejen s těmi, kdo do vaší prodejny vstoupí, ale také s obchodními partnery a dalšími. Snažte se vztahy udržovat, v budoucnu se vám to vyplatí.

Na budování vztahů, respektive komunity nezapomínejte ani na sociálních sítích. Zabere to nějaký čas, ale "zahřátí" publika se výrazně projeví na ziscích společnosti. Pamatujte na to, že kvalitní vztahy stojí na důvěryhodných základech. Nesnažte se svým zákazníkům mermomocí prodat. Předávejte jim tipy, rady a doporučení, díky kterým se z nich stanou vracející se klienti (což ostatně povede k opakovaným prodejům).

Autor: ML
Sdílet: Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru

Další články z rubriky Magazín

Přeměňte vaše digitální fotografie na fyzickou vzpomínku

Není tomu tak dávno, kdy se fotografie pořizovaly na film a lidé museli chvíli přemýšlet, co stojí za to vyfotit a co ne. Přece jenom zde byla jistá limitace, která v dnešní digitální době prakticky není. Většina z nás má chytrý telefon a neomezené ...

Šetřit s energiemi musí i většina domácností s příspěvkem na bydlení

V souvislosti s vysokými cenami elektřiny a plynu uvažují spotřebitelé o příspěvku na bydlení jako o nejvhodnější cílené sociální dávce. V řadě případ ...

Mrtvice může postihnout lidi všech věkových kategorií, na vině je především stres a nezdravá životospráva

Cévní mozková příhoda (CMP), neboli mrtvice, je 3. nejčastější příčina úmrtí a vůbec nejčastější příčina invalidity osob ve středním a vyšším věku v Č ...

Vaše auto si nezaslouží, abyste zanedbávali jeho údržbu

Vezmeme-li v potaz, s čím vším nám auto pomáhá, je na místě vrátit mu to v podobě kvalitní péče, Do servisu jistě na pravidelné kontroly zajíždíte, va ...

Hodiny do kuchyně patří: Vsaďte nejen na ně, ale i na další doplňky

Jak vytvořit maximálně funkční a elegantní kuchyni? Tuto otázku si bezesporu klade spousta lidí, přičemž odpověď není nijak složitá. Stačí vsadit na e ...





Středa 29.3.2023
Pardubický kraj
Další regiony »






Nastavení cookies | GDPR | O nás, kontakty | Přidat firmu | O regionu | Nabídka našich služeb | Inzerce-Dnes.cz | Práce v ČR | InfoDnes.cz
InfoDnes.cz
Sdružení regionálních portálů

Kraj Vysočina
HavlíčkůvbrodDnes.cz
JihlavaDnes.cz
TřebíčDnes.cz

Liberecký kraj
LiberecDnes.cz

Ústecký kraj
ÚstínadLabemDnes.cz

Plzeňský kraj
PlzeňDnes.cz

Jihočeský kraj
ČeskéBudějoviceDnes.cz

Jihomoravský kraj
BrněnskoDnes.cz

Olomoucký kraj
OlomoucDnes.cz

Zlínský kraj
ZlínDnes.cz

Moravskoslezský kraj
OstravaDnes.cz

Copyright © 1/2009-2023 M+MP spol. s r.o. InfoDnes.cz | Webdesign & webprogramming © PD | RSS InfoDnes